Med blandade känslor

så är det då dags att idag åka till härliga Grekland.
Det ska bli skönt att komma iväg och få lite sol på näsan.. kollade just vädret där och det stod 23 grader & sol, så det är ju helt ok! :)
men samtidigt så känner jag mig lite hemsk som ska åka ifrån min familj, mina barn..
jag har aldrig varit borta från barnen mer än ett par nätter förut, i alla fall inte helt utan dom, jag har varit borta längre från den ena, men då har jag i alla fall haft den andra med mig.
usch, det kommer att bli jobbigt att säga hej då..


(bilder tagna från apolls & fritidsresors sidor)

men det är väl just avskedet som är det jobbiga, väl på plats så tror jag att det kommer kännas bra igen.

jag hoppas verkligen att jag hittar något internetcafé någonstans så jag kan blogga lite, sedan jag blev en mera aktiv bloggare (som bloggare oftare än 1 gång i månaden ;) ) har ju även jag upptäckt hur beroendeframkallade det är.

Ni får ha en jättebra vecka!
Petra
2008-09-27 @ 08:35:23
URL: http://egokick.blogspot.com

Haha, det där med bloggberoende känner jag igen. När vi var i Palma senast släpade jag sambon till en massa internetcaféer (men såå farligt var det ju inte, han kunde ju surfa efter kameraprylar medan jag bloggade :-) Ha en underbar semester!

Malin
2008-09-27 @ 09:42:34
URL: http://minfruktsallad.blogspot.com

Jag förstår att avskedet blir värst. Hoppas att du kan njuta sedan när ni är där! Jag drömmer om nästa års resa! :) Och ja, bloggandet är beroendeframkallande...

Nergårds-Emma
2008-09-27 @ 19:43:23
URL: http://nergardsemma.blogg.se/

Men åh, vad skönt! Hoppas du får det riktigt härligt och soligt. Jag vill också åka :-)

Kramar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0