Beslutsångest!

jag lider av svår beslutsångest, när det gäller det mesta, det finns nog ingen som kan vela lika länge som jag..
..och när det är som värst kan jag stå och vela närmare 1 timme och så slutar det med att jag går därifrån utan att köpa något alls bara för att jag har så svårt att bestämma mig..



designonline har jag varit in många gånger senaste månaderna för att jag har ett presentkort som ligger och skräpar, men än så länge har jag inte hittat något, eller hittat för mycket kanske, som jag skulle vilja ha.. men nu måste jag verkligen bestämma mig, innan tiden på presentkortet går ut och jag glömmer bort det helt.
brödpåsen till höger har jag i alla fall kikat på nästan alla gånger jag besökt sidan, så jag tror att det blir en sådan. nu fanns den dessutom i en ny färg vilket jag tyckte var snyggt!
matchande termos? jag behöver verkligen en ny termos..

vad tycker ni om desa produkter?
C a m i l l a
2008-09-25 @ 21:31:53
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Hej! Men vad kul med en "granne"! :) Tack för kommentar hos mig. Jag klickade faktiskt in till dig härom dagen och kikade, då Emma länkat till dig med pulsvärmarna.

Kram och ha en fortsatt go kväll! Ska snart lägga mig nu, efter (som du såg i min EFIT) en lååång dag! :)

De där grejorna var jättefina från Designonline! :) Supersnygg termos tyckte jag! Jag har svårt att behålla presentkort mer än ett par dagar jag...

På Designonline har de mycket snygga plåtburkar som jag brukar köpa ibland.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0