5 timmars sömn

är vad jag har fått inatt.. alldeles för lite för mig! men jag var ganska pigg i går kväll, ovanligt nog, och så vaknade jag nästan en timme före klockan. känner mig ändå inte trött nu, men jag fasar för hur jag känner mig framåt eftermiddagen, jag brukar vara helt slut ändå framåt kvällen varje fredag då jag ju jobbar mitt långskift..
så jag klev upp, tänkte att nu hinner jag börja packa lite, men ändå har jag inte hunnit med så mycket utöver det vanliga.

är tvingad att cykla till jobbet idag också, så jag måste även åka lite tidigare.. tvingad är väl fel ord kanske, för det är ju skönt att röra på sig och få lite luft både före & efter jobbet, jag önskar nästan att jag var "tvingad" att cykla lite oftare, men jag är så himla bekväm av mig att jag nästan alltid tar bilen.

mmm, lite resfeber börjar nog infinna sig nu!
Petra
2008-09-26 @ 07:59:55
URL: http://egokick.blogspot.com

Härligt med resfeber!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0