Önskar Er en trevlig första advent!

igår tog jag mig ingen tid alls för att blogga, istället var det städning, pyntning, gardinuppsättning, bakning osv som gällde. sedan hade vi besök hela kvällen och hade det riktigt mysigt & trevligt..

Adventsmys hos Nina :)

bild 1: köket (synd att det inte är vitt utanför fönstret!)
bild 2: 4 st julstjärnor sprider julstämning i mitt kök (i nya svarta krukor med röda tomteluvor)
Bild 3: byrån i hallen, dom enda tomtarna som är framme än, och det beror endast på att dom är nyinköpta och jag inte orkar lägga undan dom innan allt det andra ska fram!
Bild 4: Våran ljusstake i form av ett hjärta som man finner i hallfönstret.
Bild 5: hallfönstret.. pappersstjärnan matchar ju superbra till gardinerna!
Bild 6: vardagsrummet, den bruna vasen med turkosa blommor  (som jag tokälskar!!) och ljuskvistar i har vi faktiskt framme året om!.. en liten julgrupp i glittrande korg har det också hunnit blivit redan..

Petra
2008-11-30 @ 10:26:32
URL: http://egokick.blogspot.com

Åh, så fint du har pyntat!

C a m i l l a
2008-11-30 @ 10:49:51
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Vad mysigt det ser ut hos er. :)

Kram och ha en fin första advent! Synd att all snö försvann tycker jag.

Nergårds-Emma
2008-11-30 @ 16:17:36
URL: http://nergardsemma.blogg.se/

Det ser så mysigt ut! Vi har fortfarande inte fått ner pyntet från vinden :-)

Min tvååring kan inte gå på bio än. Men sexåringen och mellanbarnet kan gå. Mellanbarnet är 4 1/2 år precis som din minsta.

Kramar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0