Ge mig en maffig, stor, bred, härlig & skön säng,

och jag ska sova i en vecka i sträck! i sovrummet under skulle jag gärna tillbringa några dygn :) - det känns i alla fall som att jag skulle kunna sova så länge nu, och som att det skulle behövas. känner mig helt slut både fysiskt & psykiskt, man skulle kunna tro att det är julafton i morgon, det är inte klokt vad mycket folk det är ute i farten idag, och så dom handlar! fast det är ju jättekul, men det sliter ;) jaja, imorgon är jag säkert fit igen!

bild från hemtex

läste hos Emma häromdagen att hemtex öppnat en webshop, och det är ju alltid trevligt med webshoppar :)
detta bäddset skulle min lilltjej gilla, det är väldigt mycket Hello Kitty som gäller nu!

fast tyvärr så tycker jag att rosa skär sig så mycket mot hennes tapeter som går i orange & gult..
Nergårds-Emma
2008-11-29 @ 21:19:25
URL: http://nergardsemma.blogg.se/

Vilket sött Hello Kitty-bäddset! Min dotter har redan ett med HK men man skulle ju kunna ha ett annat (det på bilden) och byta med :-)

Kramar

Miss Agda
2008-11-29 @ 23:49:18
URL: http://www.missagda.blogspot.com

JAG skulle också gilla HK-bäddsetet (30 år:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0