Snygg till sommaren?


det kom en katalog i posten igår, från Halens.. jag tycker faktiskt att man kan hitta en del fint där nuförtiden..
den här klänningen föll jag pladask för, den bara skriker Nina ju :)
till sommarn- då jag förhoppningsvis är några kilo slankare?!?


det svåra är ju bara att besluta sig för vilken färg man ska välja, svart eller beige?
och är den för kort, kanske??
(vilka I-landsproblem vi har, eller hur?)
Anonym
2008-12-31 @ 16:40:38
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Oj, var det Haléns! Otippat! Jaa, jag röstar på svart... Hi hi... I-landsproblem kan vara nog så svåra. =)

Gott nytt år!!! Tack för alla goa inlägg hos dig och alla söta kommentarer hos mig!

Nu gör jag årets sista bloggrunda, vi ses med nya friska tag nästa år! Hoppas ni får en fin kväll, trots mannens sjukdom.

Stor kram!

Anonym
2008-12-31 @ 17:23:40
URL: http://ylwaslillahus.blogspot.com

Skitsnygg klänning,ta bägge färgerna vetja,själv har jag inte ens plastat av katalogen än....

kramar Ylwis

NinaK
2008-12-31 @ 18:47:59

Heeey! Snygg klänning verkligen, den skulle jag också kunna tänka mig men då precis som du säger när man gått ner x antal kilon till sommaren. :)

Synd att karlarna blev sjuka :( Hälsa M och de dina och gott nytt år!

Kram

Marie
2008-12-31 @ 19:11:08
URL: http://resalskarenmarie.blogg.se/

Jag fattar inte hur vi lyckas.Har precis kryssat på denna klänning i katalogen.

Lika tycke??????????



Kramis




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0